Thursday 3 October 2013

EVS experience in Spain!

Γεια σας!

Με λένε Έρη και είμαι εθελόντρια EVS στην οργάνωση νέων Asociación Juvenil Intercambia, στην Μάλαγα στον τομέα της ενημέρωσης νέων/επικοινωνίας και μέσων μαζικής ενημέρωσης. Η οργάνωσή μου είναι πολύ δραστήρια: οργανώνουμε πολλές ανταλλαγές νέων και προγράμματα ευρωπαϊκής εθελοντικής υπηρεσίας στα πλαίσια του προγράμματος, τόσο ως οργανισμός υποδοχής όσο και ως οργανισμός αποστολής. Επίσης διοργανώνουμε διαπολιτισμικά events, στα οποία οι EVS εθελοντές μοιραζόμαστε τον πολιτισμό μας με τους νέους της τοπικής κοινωνίας.

Κάθε μέρα περνούν νέοι από το γραφείο μας και τους ενημερώνουμε για τις ευκαιρίες κινητικότητας στην Ευρωπαϊκή Ένωση: εθελοντισμός, υποτροφίες, προγράμματα, εργασία… Είναι πολύ όμορφο να μοιράζεσαι πληροφορίες με νέους που θέλουν να ταξιδέψουν και να ζήσουν την όμορφη πλευρά της Ευρώπης.
Επίσης, βοηθώ με την ιστοσελίδα και τα κοινωνικά δίκτυα της οργάνωσης, europaerestu.eu, η οποία γίνεται όλο και πιο δημοφιλής και συγκεντρώνουμε φίλους από όλο τον κόσμο, δημοσιεύοντας ενδιαφέροντα νέα για τους νέους της Μάλαγα.

Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στο project μου είναι ότι είμαι συνεχώς σε επαφή με πολλές πληροφορίες και νέα από όλες τις πλευρές της Ευρώπης, τις οποίες μπορώ να μοιραστώ με τους νέους στην Μάλαγα και με τους φίλους μας από όλον τον κόσμο μέσω της ιστοσελίδας μας.
Το EVS είναι μια πολύ όμορφη προσωπική εμπειρία που συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους τους νέους και ευχαριστώ πολύ τη ΜΚΟ "ΕΔΡΑ" που με βοήθησε να το πραγματοποιήσω! 


Έρη

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...