Wednesday 22 October 2014

Μετά το EVS, τι... ?



.. οι ιστορίες των εθελοντών συνεχίζονται....

Μετά το EVS, τι... για τη Μαρία ?

 Η Μαρία πραγματοποίησε ένα πολιτισμικό project διάρκειας τριών μηνών, στη Πολωνία και  συγκεκριμένα το Lodz.
"Ως  EVS εθελόντρια εμπλούτισα την καθημερινότητά μου με όμορφα πράγματα, γνώρισα καινούργιους ανθρώπους, αισθάνθηκα δημιουργική και μετά από μια τέτοια εμπειρία δεν μπορούσα να μείνω πια στάσιμη. 
Σήμερα, λοιπόν, βρίσκομα στο Βέλγιο, όπου κάνω μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στον πολιτισμό γενικότερα. Η έρευνα μάλιστα που έχω προτείνει να κάνω σχετίζεται με τις πολιτισμικές διαφορές στον χώρο εργασίας, ένας τομέας με τον οποίο ήρθα αντιμέτωπη κατά τη διάρκεια του εθελοντισμού μου στην Πολωνία. Θα έλεγα ότι είμαι αρκετά επηρεασμένη από αυτό το χώρο ώστε στοχεύω στο μέλλον να δουλέψω σε ένα ανάλογο περιβάλλον. Και φυσικά, με τις σπουδές που έχω επιλέξει, τα ταξίδια για μένα συνεχίζονται, εφ’ όσων - αισιόδοξα πάντα - του χρόνου δεν έχω ιδέα που θα βρίσκομαι!"


Όταν ξεκινάς τα ταξίδια δεν μπορείς να σταματήσεις!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...