Tuesday 11 February 2014

Η Βούλα μιλάει για την εμπειρία της στην Ισπανία !!!

Γεια σας! 

Είμαι η Βούλα, είμαι 27 χρόνών και είμαι από τη Θεσσαλονίκη. Είμαι εθελόντρια στην Μαδρίτη, σε ένα από τα δημόσια πανεπιστήμιά της, σε μια οργάνωση που ασχολείται με φοιτητές με νοητική καθυστέρηση και ουσιαστικά παρέχω την βοήθεια μου στην διεξαγωγή των μαθημάτων τους. Ταυτόχρονα παίρνω μέρος σε δημιουργικές δραστηριότητες που κάνουμε με ηλικιωμένους σε έναν οίκο ευγηρίας. 




Μου μίλησαν για το EVS όταν ακόμα ήμουν φοιτητρια και από τότε πάντα το είχα στο μυαλό μου γιατί η ιδέα μου τράβηξε πολύ το ενδιαφέρον. Τελειώνοντας τις σπουδές μου γενικά δούλευα οπότε ήταν δύσκολο για μένα να φύγω από την Ελλάδα παρόλο που ήθελα να γνωρίσω καινούργια μέρη, καινούργιες κουλτούρες, καινούργιους ανθρώπους και γενικά να ζήσω ένα χρονικό διάστημα σε μια χώρα που δεν ήταν ελληνόφωνη. Έτσι, κάποια στιγμή αργότερα έμεινα χωρίς δουλειά και πια είχα τον χρόνο να συμμετάσχω σε ένα EVS. Η απόφαση δεν ήταν καθόλου δύσκολη, ήθελα να ρισκάρω γιατί πίστευα πολύ στον εαυτό μου. Τo EVS ήταν η καλύτερη ευκαιρία που μπορούσε να μου δοθεί έστω και αν στην αρχή του προγράμματος συνάντησα δυσκολίες. 
Είμαι στην Μαδρίτη εδώ και 4,5 μήνες και ζω στιγμές που δεν ξανάζησα ποτέ, κάνω πράγματα που δεν ξανάκανα, νιώθω ότι προσφέρω και γι αυτό νιώθω χρήσιμη, κάθε μέρα μαθαίνω τόσα πολλά που στο Πανεπιστήμιο ποτέ δεν διδάχτηκα, γνωρίζω καλύτερα τον εαυτό μου. Ζω, προσφέρω, δημιουργώ. Εσωτερικά νιώθω ότι γίνομαι καλύτερη και το σημαντικότερο, πλέον έχω αυτοπεποίθηση όταν μιλάω και λέω την άποψή μου χωρίς να φοβάμαι. Είναι τόσα πολλά που δεν μπορώ να περιγράψω σε λίγες γραμμές. Το EVS είναι ευκαιρία ζωής, γιατί απλά ζεις βιώματα που σ' αλλάζουν κυριολεκτικά :)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...